Firemní profil na Instagramu

Jednou z nejpopulárnějších sociálních sítí je v současné době i Instagram. V České republice má již více než milion uživatel, přičemž přibližně polovina z toho je aktivní na denní bázi.

Jak ale využít Instagram na přesměrování uživatel na Vaše web stránky? Zde najdete dva nejjednodušší způsoby.

1. “Pro další informace klikněte na link v našem bio”

Nejjednodušším způsobem, jak přesměrovat uživatele z příspěvku, který jste přidali, je jednoduchá fráze: „Pro další informace klikněte na link v našem bio“ – nebo něco podobné. „Bio“, neboli Váš životopis na Instagramu, je prostor, kde můžete link měnit libovolně často. Například, chcete-li propagovat nový produkt, přidáte příspěvek s fotografií produktu. Pod produktem však neuvedete podrobnější info, ale uvedete výše zmíněnou frázi a zbytek najdou uživatelé právě na Vašem webu. Nevýhodou však je, že pokud se uživatel podívá na starší příspěvky, kde máte „Klikněte na link v našem bio“, tak pro tyto příspěvky již nebude link v bio aktuální.

2. Reklamní kampaň na Instagramu

Další jednoduchý způsob, jak dostat uživatele na Váš web prostřednictvím Instagramu jsou reklamní kampaně. Na rozdíl od organických příspěvků, se dá na reklamu na Instagramu kliknout. Stačí kvalitní a poutavá reklama, jeden klik a máte uživatele na webu. Tyto reklamy jsou spravovány přes Facebook Business Manager – to znamená, že máte možnost velice přesně cílit – podle pohlaví, věku, rodinného stavu, pracovního místa, dosažené úrovně vzdělání, lokace, zájmů a mnoha dalšího.

Kontaktujte nás

Další články z blogu

Naše služby

SEO optimalizace pro vyhledávače

SEO – search engine optimization​ Váš web musí být dobře dohledatelný i bez placené reklamy! SEO – search engine optimization Proč potřebujete SEO optimalizaci? Mít hezký

Kompletní online marketing

Komplexní online marketing Kompletní balík služeb v oblasti online marketingu – PPC reklama, sociální sítě a mnoho dalšího Efektivní digitální marketingová propagace Proč potřebujete online

Webová – digitální analytika

Webová – digitální analytika​ Poznejte své zákazníky Chování zákazníků a výkonnost webu pod drobnohledem Proč potřebujete webovou analytiku? Aby se dal dělat online marketing nebo