Základní výrazy používané v online marketingu – I. část

První část ze série článků, ve které Vám přiblížíme základní pojmy, využívané ve světě online marketingu

SEO optimalizace

Význam samotné zkratky SEO lze do češtiny přeložit jako optimalizace pro vyhledávací mechanismy (search engine optimization). Různé vyhledávací mechanismy používají všechny vyhledávače – Google, Seznam, Bing atd. – na procházení a hodnocení všech stránek na webu. Tyto stránky jsou ukládány do databáze dle výskytu klíčových slov. Po zadání vyhledávacího dotazu uživatelem, vyhledávač nabídne sestavu stránek, které nejlíp splňují požadavky uživatele i s ohledem na jeho personální preference.

Cílem SEO optimalizace je používání různých technik k tomu, aby byla zlepšena pozice v přirozených výsledcích vyhledávání, ale aby zároveň uživatelům tyto stránky nabízeli unikátní obsah, přívětivé uživatelské rozhraní a přehlednou strukturu.

K SEO optimalizaci jsou využívány různé metody, které lze rozdělit na ty dle vyhledávačů povolené (etické) a nepovolené (neetické). Při výběru agentury pro SEO optimalizaci Vašeho webu doporučujeme dbát na to, aby metody, které agentura používá byly v souladu s pravidly. V opačném případě může dojít až k udělení banu (zákazu) a odstranění stránek z indexu vyhledávání.

Mezi povolené metody optimalizace patří například optimalizace nadpisů, popisků u obrázků, linkbuilding, relevantní a originální obsah, vhodné URL adresy a mnoho dalšího.

S čím se na nás můžete obrátit

Váš business musí být vidět právě ve chvíli, kdy Vás Vaši potenciální zákazníci hledají

Váš business musí být vidět právě ve chvíli, kdy Vás Vaši potenciální zákazníci hledají

Váš business musí být vidět právě ve chvíli, kdy Vás Vaši potenciální zákazníci hledají

Váš business musí být vidět právě ve chvíli, kdy Vás Vaši potenciální zákazníci hledají

Váš business musí být vidět právě ve chvíli, kdy Vás Vaši potenciální zákazníci hledají

Váš business musí být vidět právě ve chvíli, kdy Vás Vaši potenciální zákazníci hledají

Váš business musí být vidět právě ve chvíli, kdy Vás Vaši potenciální zákazníci hledají

Zavřít menu