Využijte nyní kredit až 8500 Kč na reklamy Google – zjistit více

Základní výrazy používané v online marketingu – I. část

První část ze série článků, ve které Vám přiblížíme základní pojmy, využívané ve světě online marketingu

SEO – optimalizace pro vyhledávače

Význam samotné zkratky SEO lze do češtiny přeložit jako optimalizace pro vyhledávací mechanismy (search engine optimization). Různé vyhledávací mechanismy používají všechny vyhledávače – Google, Seznam, Bing atd. – na procházení a hodnocení všech stránek na webu. Tyto stránky jsou ukládány do databáze dle výskytu klíčových slov. Po zadání vyhledávacího dotazu uživatelem, vyhledávač nabídne sestavu stránek, které nejlíp splňují požadavky uživatele i s ohledem na jeho personální preference.

Cílem SEO optimalizace je používání různých technik k tomu, aby byla zlepšena pozice v přirozených výsledcích vyhledávání, ale aby zároveň uživatelům tyto stránky nabízeli unikátní obsah, přívětivé uživatelské rozhraní a přehlednou strukturu.

SEO optimalizaci jsou využívány různé metody, které lze rozdělit na ty dle vyhledávačů povolené (etické) a nepovolené (neetické). Při výběru agentury pro SEO optimalizaci Vašeho webu doporučujeme dbát na to, aby metody, které agentura používá byly v souladu s pravidly. V opačném případě může dojít až k udělení banu (zákazu) a odstranění stránek z indexu vyhledávání.

Mezi povolené metody optimalizace patří například optimalizace nadpisů, popisků u obrázků, linkbuilding, relevantní a originální obsah, vhodné URL adresy a mnoho dalšího.

Obsah článku

Další články
Naše služby

Rychlý kontakt

Spojte se s námi! Rádi zodpovíme Vaše dotazy a poskytneme další informace.

Chcete info ihned? Zavolejte mi

Ing. Kamila Ambrošová
+420 732 114 092
ambrosova@ajas.cz