Remarketing Google a retargeting Seznam​

Zpětné oslovení návštěvníků Vašeho webu

remarketing google a retargeting seznam

Přesvědčit nerozhodné, připomenout se těm, kteří zapomněli

Proč potřebujete remarketing? Jistě jste si už všimli, jak vás pronásleduje reklama z webů, které jste navštívili nebo jste na nich nakoupili. Na to slouží remarketing. Je důležité, abyste úplně nepřišli o zákazníky, kteří na vašem webu například nedokončili objednávku nebo naopak nakoupili a chcete aby svůj nákup po určité době zopakovali apod. Remarketing slouží na to, abyste je získali zpět.

Jak vám s tím pomůžeme my? Vytvoříme a budeme pro vás spravovat remarketingové kampaně na Googlu, Seznamu či Facebooku (dle vašich požadavků) tak, aby nepůsobili na zákazníky otravně, ale naopak je přiměli se na váš web vrátit a využít vašich služeb nebo nakoupit vaše produkty. Také správa remarketingových kampaní vyžaduje dlouhodobější péči – a přesně o to se postaráme.

Kolik vás to bude stát? Protože každý web je jiný a vyžaduje individuální přístup, neexistuje přesná sazba, kterou bychom si účtovali za naše služby. Určitá část Vaší investice bude potřebná na samotné remarketingové kampaně – rozpočet si stanovíte na BEZPLATNÉ úvodní konzultaci. Po přesné specifikaci vašich požadavků vám bude na míru vypracována cenová nabídka, kde se podrobně dozvíte, jaké náklady na remarketing můžete očekávat.

0 %

předchozích návštěvníků
webu lze oslovit
remarketingem

jen 0 %

uživatelů provede
konverzi ihned při
první návštěvě webu

Podrobnější informace o službě remarketing/retargeting

  • Pro e-shopy je vhodný jak klasický remarketing, tak i dynamický remarketing, kde jsou zákazníkům prezentovány přímo produkty, které prohlíželi. Jedná se o velmi efektivní způsob propagace.
  • Pro weby nabízející služby nebo propagující kamenné obchody, je vhodná klasická forma remarketingu jak v obsahové sítí Google, tak i Seznam.
  • Pro fungování remarketingové kampaně je nutné, aby měla stránka a také podstránky, které chceme propagovat, jistou míru návštěvnosti. Zejména v případě, že se jedná o menší weby, nelze využít klasický remarketing. Je ale možné vytvořit kampaň, kterou zaměříme na uživatele, kteří sice na Vašem webu nebyli, ale mají zájem o danou kategorii produktů či služeb.
  • Ve většině případů se jedná o nejefektivnější možnou formu reklamy vůbec, která výrazně navýší počet objednávek.
  • Ze všeho nejdřív je potřebné stanovit cíle, které chcete ve spolupráci s námi dosáhnout. Pro tyto účely je nejlepší osobní schůzka, kde společně stanovíme cíl a strategii k dosažení cíle.
  • Společně stanovíme, které konkrétní produkty nebo služby budeme pomocí remarketingu propagovat.
  • Navrhneme optimální remarketingovou strategii tak, aby uživatelé nebyli z reklamy “otráveni”, ale zároveň, aby tato kampaň dosáhla požadovaného účinku.
  • Výsledky kampaní pečlivě sledujeme, vyhodnocujeme a optimalizujeme. Je pro nás důležité, aby remarketing vydělával.
  • Za svou prací si stojíme.
  • Každý měsíc od nás dostanete přehledný a jednoduše čitelný report, kde rychle zhodnotíte naši práci a přínos pro Vás.
  • Reklamy cílíme co nejpřesněji na maximálně relevantní uživatele. Díky tomu mají naše reklamy vysoký výkon, při zachování příznivé ceny za proklik pro klienta.
  • Na optimalizaci kampaní neustále pracujeme. Je pro nás nejvyšší prioritou, aby remarketingové kampaně klientovi peníze vydělávaly a ne je utrácely.
  • Poskytujeme férové podmínky spolupráce.
  • Komunikujeme na rovinu a srozumitelně – neskrýváme se za moudrá slova a definice.
  • Analyzujeme a vyhodnocujeme jak konkurenci, tak i samotné stránky klienta, abychom navrhli optimální strategii remarketingové kampaně v obsahové síti Google a Seznam.
  • Využíváme jak klasický remarketing, tak i tzv. dynamický remarketing, kde jsou uživateli prezentovány přímo produkty, které si na e-shopu prohlížel.
  • Správou kampaní dlouhodobě zajistíme minimalizaci nákladů při zachování zisku. Cílem je zabezpečit požadovanou míru nákladů na remarketingovou kampaň v poměru k obratu z reklamy. Míra prokliku nebo počet zobrazení kampaně nejsou nejdůležitějšími ukazateli úspěšnosti.
  • Pravidelně provádíme analýzy a vyhodnocování používaných metod, abychom Váš rozpočet mohli investovat jenom do těch kampaní, které Vám přinášejí zisky.

Komu jsme již pomohli uspět

Kontaktujte nás

Zavřít menu